William update



Ja nu när jag har liite dötid över tänkte jag sätta mig och skriva lite om min älskade son!

Han babblar hela dagarna nu. Varje dag upptäcker han nog 3 nya ord, och gå överdriver jag inte.
Som mest har han nog sagt en 5-ords mening! Han förstår nästintill ALLT man säger. Han GÖR som man säger och han har verkligen börjat uttrycka känslor i form av ord.

I morse när han skulle på dagis ställde han sig o vinkade till mig o Line och sa "Heddå mamma Heddå Iiiine"
Sen sprang han fram till mig och gav mig en rejäl kram (utan att jag bad om det).

Han är otroligt social. Ooootroooligt. Han kommer bli precis som sin far, som pratar med allt o alla om ALLT.
Han har numera börjar leka på riktigt med andra barn (som dom faktiskt inte gör, även om föräldrarna tror det, förrens dom är runt 2 år)

Han är fortfarande en periodare med maten, ibland när han får tänder eller helt enkelt inte diggar maten så struntar han i den, medans han vissa dagar bokstavligt talat vräker i sig maten. Harlärtmig på sista tiden att "Tvinga" i dom mat funkar INTE. Låt det komma i sin tid. Ett friskt barn svälter inte sig själv.

Han älskar allt som har med Line att göra nu när hon blivit större. Att dra henne i vagnen eller gåstolen är en HIT. Även att ligga gymmet med henne är skitul! Och när han ska prata o förklara något för henne får han en jäääätte härlig min i anisktet!! :)

Han är ca 88cm lång och är en liten tunnis på dryga 11 kg. :)
Han kommer bli precis som sin mamma i kroppen. dvs (innan graviditeterna) rätt så tunn o atletisk.:)
Line däremot... *Hmfp* ;)



ÄLSKADE ÄLSKADE WILLIAM!!!!



William med sin älskling piiiiiiiikaaaa (Robbans bror Patrik)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Kanske är min tös en långskånk helt enkelt, men hur ligger William på längdkurvan? Tyckte 88cm lät lite då min dotter som är 1år yngre är nog närmare 83cm. (hon är en bra bit längre än grannen som är 78cm) Det är alltså av ren nyfikenhet och jag menar absolut inget eller påpekar inget så ta inte illa upp! (vet inte hur jag ska formulera mig för att det ska "låta bra") Fy vad jag känner mig okunnig nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback