acer it is.


Vilken lycka. Vilken glädje. Att kunna skriva hela meningar utan att pressa sönder fingertopparna på trasiga tangenter. Vi for ut till Birsta och fick med oss en acer hem. Har aldrig haft en acer. Oftast varit en HP eller Dell. Återstår att se hur detta ska gå.. :)

Hur som, har faktiskt inget vettigt att berätta alls. Är skit less på huset och all denna snö. Längtar verkligen tills jag får säga hejdå till allt som har med huset att göra. Alla ni som sitter och skriver "ååååh jag vill ha hus, och inreda och tjohejsan" men samtidigt skriver "Gud så jag hatar snön" jaaa... Ni kanske ska ta och tänka till? Det ska skottas för att kunna gå, skottas på parkeringen, skottas av taket? skottas på trappen? och när det är gjort ska det till våren rensas ogräs, krattas löv, hålla gräsmattan fin så inte alla grannar blir sne. Det ska hållas efter, det ska bytas takrännor och takplattor, det ska målas och man måste hålla efter. Näää fy! Nästa gång jag äger ett hus är jag 50+ och barnen är utflugna. HÖGST ett radhus med en liiiiiiiiiten liiiiiiiten gräsplätt.

och Canal Digital vill jag aldrig mer ha med att göra.


Föresten en rolig sak. R kom hem med en äkta OS mössa till mig häromveckan. Nordea sponsrar väl svenska truppen på något sätt, så dom hade fått ett antal. Ja la ut min på tradera och den ligger fortfarande kvar, och folk är som GALNA. Jag kommer kamma hem storkovan på den. Helt sinnesjukt!


Nu får vi se om Robbish och jag får se någon tv alls ikväll eftersom tvn krånglar för 875984357934875 gången, alltså canaldigital.




Kommentarer
Postat av: linda

se då har man inte varit helt fel ute då :)

jag växte upp i stor hus och jag hatade att det aldrig fanns varmvatten när man ville och jag hatade att fixa med veden på hösten :)

så jag älskar att bo i lägenhet :P

hus ska jag nog skaffa nån gång när jag blir gammal typ :)

Postat av: Jossan

Jaså har ni mycket problem med dem?

För oss har aldrig Canal Digital krånglat det fungerar perfekt oavsett väder och vind, men däremot Viasat(vi har båda) funkar i princip aldrig...

2010-02-28 @ 16:43:38
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback