Ny dag nya möjligheter.

Denna dag har gått i lugnets tecken för min del. Inte gjort något vettigt alls.
Wille har varit på Dagis och sitter just nu och softar framför Teletubbies.

Händer väl inte mycket spännande i dag, förutom att jag ska på sjukhuset kl 17:30.
Mer spännande än så händer det inte en Onsdag som denna, Skönt!

Kliver med stormsteg in i v33 i dag. Vart tusan tog denna graviditet vägen? Vi längtar som ett par tokar efter vår lilla sessa nu..


Ja, föresten, igår skrev vi kontrakten på Lägenheten vi ska flytta till. Så nu är allt klart. Vi blev tvugna at flytta liiite på inflyttsdatum. Så har vi otur ligger jag och föder på inflyttsdagen. Hahahaha.. Men jag är inte den som krånglar för mycket, det blir som det blir och det löser sig alltid.



Nä roligare inlägg än så här bjuder jag inte på i dag verkar det som. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback