Vad hände?



Idag när jag stod och samtalde med min mamma ang kvällsöppet på barnenshus, så sa jag "aaa men det är den 4:e Mars, så det är väl nångång om 2 veckor..." Varpå min mamma säger "...Anna, det är i sånnafall nu på Torsdag. Det är den 1:a Mars i morgon".... Wtf?!
Vart tar tiden vägen? Jag hänger inte med längre känns det som. Okej. Om det är den 1:a Mars i morgon, då ska jag snart föda barn liksom. Hjälp. Och inte nog med det, satt och sa till min mamma att jag skulle behöva köpa ett 10-pack bodys åt William eftersom han vuxit ur alla sina. Varpå hon återigen tillrättavisar mig "Men Anna...är det verkligen nödvändigt? hur länge använder han bodys egentligen? Wille börjar ju bli stor nu, till våren räcker det med tröja och byxa gott och väl.." JAHA. Börjar han bli stor min son? Hmm.. STANNA TIDEN !!

Känns verkligen som jag inte hinner med. Lite sorg känner jag trots allt för att tiden går så fort. Jag måste försöka ta vara på den bättre känns det som, allt bara rinner iväg liksom.. :)

Fast just i denna stund, denna sekund, så önskar jag istället att jag låg på förlossningen just nu. Magen gör sååå ont. Revbenen känns bedövade och hon trycker så håååårt med benen mot mina lungor. Nu kan hon till o med få komma snart... ;) Vecka 35 på Tisdag, wiiihooooo!!



Nää nu ska jag gå och ta ännu en GB Sandwish. Bara för att jag ska bli liiite större ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej! Fin blogg du har! :) När är nummer 2 beräknad? :)



Var med och tävla om namnnappar från Namnnappen.se och ett presentkort 200 kr från Barnshoppen.se just nu i min blogg. Hoppas du är med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback