100705


Home sweet home.

Men attans så jag trivs ute i Skrängsta. Ville verkligen inte åka hem men i bland så måste man. Vi har tid för vägning och mätning + vaccination med Line i morgon bitti. Delade känslor, ska bli så skoj att se vad vågen stannar på och längden, men jag ser inte fram emot vaccinationen såklart. Men men..Det får gå!
Lillan gillar INTE denna värme, men det gör JAG! Hon får vara inomhus så mycket som möjligt, och har inte mycket mer än ett par trosor på sig nästan. :) Hon är så söt i sina ankstjärtstrosor.

På Onsdag tänkte vi försöka bege oss till Frösö Zoo. Någon som varit där? Hiss eller Diss?
Jag tror Wille kommer gillar´t!


Sen så far vi ut till Skrängsta igen några dagar, men på Lördag lämnar vi barnen där hos deras fammo o faffa, för då ska nämligen jag & robbie ut och partajja med våra fina vänner. Vi tänkte ha grillning och sådant här hemma hos oss först sen drar vi ner på stan. Såååååååå otroooooligt länge sedan jag & Robban va ut och festa loss tillsammans, eller gjorde nånting själva överhuvudtaget! Så det ser vi fram emot!
:)


Ha en fin kväll alla fina!

Kommentarer
Postat av: Rikke

oooj vad kul att gå ut o partaja ,TILLSAMMANS!



De är RIKTIGT jobbigt med koliken, hon liksom slutar aldrig... nästan aldrig iaf!

De tar på krafterna och man blir alldeles MATT.



Stor kram o ha en fin fin gf utgång:)

Postat av: Anonym

Jag rekomenderar furuvik istället, vi har varit både på försö zoo och furuvik i år och man får ut mer av att åka till furuvik, om man nu ska välja nått som ligger lika "nära" och har djur + att dom har mycket annat roligt på furuvik också. :)

2010-07-05 @ 22:09:29
Postat av: en läsare

Frösö är en riktig diss! Sunkigt och väldigt B, deras såkladdade cirkus är inget att jubla över och dåligt med mat...

Tycker furuvik är miljoner gånger bättre! Kör på det istället..

2010-07-06 @ 00:00:15
Postat av: Emma S

Vi har också planerat att åka på zoo denna vecka men kan inte bestämma oss för vilket det blir. Vi tänkte frösö först, men nu har jag hört från två håll att det inte skulle vara så bra där. Men det beror väl på vem man frågar också. Är ju inte så sugen på att kasta 400 spänn plus soppa pengar i sjön då man hade kunna haft bättre för dem. Får fundera ett tag till helt enkelt :)

2010-07-06 @ 11:51:01
URL: http://endaghosemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Frösö zoo är dyrt! Men det finns roliga djur såsom tigrar o lejon och det går alltid hem hos barnen =)

Ha kul på gf! jag tänkte gå imorrn

2010-07-06 @ 13:18:41
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback