100712



Hemma igen!
Vet dock inte hur många dagar vi blir hemma denna gång, inte för många hoppas jag. :)
Nog är det alltid skönt att vara hemma bland sina saker och sova i sin säng, men vi har det minst lika bra i svärföräldrarnas sommarställe vid vattnet. :)

Idag har vi uträttat lite ärenden i denna superhetta, men jag klagar inte över värmen, absolut inte. JAG älskar det, dock inte den minsta i familjen. Men vi gör allt för att underlätta, så hon är mestadels inomhus. :)
Jag fick ringa o båka akut tid på MVC. Satans smärta som jag gått me di 1½ vecka nu resulterade i 0 uttag av spiral. SUCK! Men tydligen var min livmoder alldeles för trång, kan lätt bli så när man ammar. Så jag fick pengar tillbaka och ett recept på minipiller tills dess att jag slutat amma, då gör vi ett nytt försök. :)

Gatufesten då?
Vi hade AP jävla ROLIGT! Alla var på toppen humör, inte en sur min från någon på hela kvällen, bara lyckliga leenden och en jävla massa öl! Herregud vad full jag var alltså, sista timmen minns jag NOLL ifrån. Vilken tur att jag har min Robban, som iofs var minst lika jävla full. :) Nä hur som, vi är sjukt nöjd med våran kväll. Gott sällskap och rajtan tajtan hela kvällen. :)

Meeeer då?
Fröken Line utvecklas i en rasande fart nu. Hon ska BARA sitta eller helst stå! Hon skrattar och är med och verkar gilla det mesta kring henne!
Willekille hans tal utvecklas otroligt för varje dag! Han surrar HELA tiden, om ALLT! :) Så jävla härlig!!



Åh nu är det bara några fåååå dagar kvar tills gaddning! AJAJAJ! Det är ju en rätt så stooor tatto jag ska göra. Liiite nervig är jag allt! På Torsdag smäller det!


Nää hurrni, nu ska jag ta ett glas saft och svalka kroppen lite!
Må bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback