Fullrulle hos Fam Lindström/Englund



Hujeda mig! Jag är lika förvånad varje kväll att jag överlevt dagen! Nej, skämt o sido dagarna är fulla med bus skratt och lite trots! Men så ska det väl vara i en småbarnsfamilj.
Nu ska jag inte måla allt rosenrött, visst har vi dagar då William är på krigsstigen och Line är övertrött m.m. Men i det stora hela har vi ett jävla fint familjeliv :)
Det har varit liiite jobbigt i någon vecka nu för Line har inte gjort annat än ätit, HELA nätterna! Jag börjar ana en tillväxtfas? Hon äter MER än en gång i timmen. Eller så justerar hon mjölken? I dont know, but something is it. Och iochmed att hon ätit hela nätterna har jag var grinmorsa på mornarna så då har jag faktiskt fått sova lite extra. Tur man har en förstående och morgonpigg karl!

Idag började vi dagen med Tvättstuga kl 07. Tjoooff så var klockan 11 och vi slängde i oss käk och sen sussa jag & Wille tillsammans i 1 timme. Skönt! Efter det drog vi ner på la stada och handlade lite.
Blev en solhatt till lillfröken, Schampoo,Balsam och inpackning från Maria Nila till Mamman, och massa saker tills morgondagens Kalas!

Väl hemma så käkade vi sen  kickade jag ut resten av familjen för här skulle städas. Så nu är det skinande rent.
Skönt!

Åh vet ni? Om precis en vecka är vi i sthlm och bor på hotell en natt, för Onsdag morgon nästa vecka far vi till Gran Canaria! Förstår ni hur mycket jag längtar??? Ska bli så roligt och skönt att komma bort på en semestertripp! All inclusive, så man får äta och dricka huuuur mycket som helst, och hotellet är jätte fint och ett riktigt familjehotell så Wille kommer få det hur bra som helst!!:)

Någon som varit på Gran Canaria och har några tips? Kanske något roligt för William?
Någon mysig restaurang?
Jag & Robban ska ut och äta ensam en kväll eftersom jag fyller år då. Barnen är trygg hos sin mormor o morfar som OCKSÅ ska med :D


Avslutar med lite bilder. Har precis tömt mobilen, så det kommer nog rätt många. ;)




Snyggkillen min i dag på stan.






Line less på kameran. ;)














Kommentarer
Postat av: Bella

Beror lite på vart på Gran Canaria ni ska bo. Men i Playa del Ingles finns det en jättemysig italiensk resturang som ni måste besöka om ni är där. Hojta till o det låter intressant så ska jag försöka förklara vart den ligger. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback