100615


Detta har varit en riktigt bra dag.

Dagen började härligt, Sängen full av kärlek (Wille,Robban,Line och jag). Killarna gick upp för att göra sig redo för dagis och jobb. Jag & fröken låg kvar och mös och småslumrade till kl 8 då grabbarna for. Då gick vi upp, gjorde kaffe och slog oss ned i soffan och såg på nyhetsmorgon. Efter en stund brakade det i brallan på fröken och vi bytte o fräshade till henne sen kröp vi ned i sängen igen. Där sov vi i 2 timmar ;). William är en kopia av Robban och är såå morgonpigg så det vore olagligt, och så har han varit sen dag 1. Line är mer lik mig. Seg och trött på morgonen = Mamma glad. :)

Hur som, Robban kom hem på lunchen och jag kastade mig i duschen för att vara fräsh för dagen. Bestämde med jessica att hon skulle luncha med oss så vi gick upp till Haga kvarterskrog och käkade. Sen följde Jessica med mig o Lajnen hem, och här hade vi en toppen mysig eftermiddag! Kaffe & Surr! JAG SAKNAR! :) Jessica, fler gånger tack?? :)

Sen gick vi allesammans o hämtade Wille på dagis. Han är så söt när han är blyg. Och vet ni, han har redan skaffat donna. HERREGUD! Vart ska detta sluta? ;) Charmör på 2 år. Flickvännen heter Mathea och hennes namn EKAR här hemma. Det är det enda han säger nu. :) Sött.


Nääääää oj så jag skrivit nu, ovanligt. :)

Jo just ja, sen ikväll när vi kom hem från storhandlingen så storstädade jag hela lägan. Nu doftar det citron och ljuvligt!



Jag ÄLSKAR min familj, så innerligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback