Kär i kärleken!



Så jävla härligt med kärlek. Det går upp och ner i en relation, och vissa stunder kan det vara riktigt kämpigt, men det sköna med det hela är att när man tagit sig i genom det så känner man sig som nykär. Och där är jag nu! Herregud så underbart jag mår! Jag älskar verkligen Robert djupt och sant. I med o motgång!




Just nu sitter Line och sover i gungan. Jag har plockat och städat undan lite nu på morgonen, så nu väntar en dusch, sen tänkte jag packa det vi ska ha med oss till sommarstället, dit vi åker i eftermiddag för att fira midsommar. Men innan vi åker ska jag hinna få besök av min mamma och sen var det även planerat att jag skulle gå till Jessica. Återstår att se om jag hinner allt detta. :) Men jag är ju faktiskt riktigt jävla effektiv så nog borde jag hinna det. :)

Men då kan jag inte sitta här o skriva.


Hejdå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback