Ännu en helvetes dag.


Ja, jag har väl fått sova några få timmar på morgonkvisten. Kom till ro runt halv 4, sen vaknade jag när resten av familjen klev upp, men har legat i sängen mestadels hela dagen. Idag bröt jag ihop ordentligt. Nu orkar jag inte bita ihop längre, orkar inte kämpa med denna jävla fasad längre, NU bad jag om hjälp.
Så ikväll får jag åka upp på förlossningen för att "få något att sova på" och blir kvar där över natten.
Men jag vägrar åka därifrån utan att bli "hjälpt".


Blir kanske någon mobil-blogg, återstår att se.
Får jag som jag vill så sätter dom igång mig i morgonbitti.


punkt.

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med Diabetes

Låter jobbigt. Jag blev igångsatt i januari i år då jag hade väldiga problem och inte ens sömndosen fick jag sova på. Hoppas du blir igångsatt och slipper "lida" mera..



Lycka till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback