Riktigt härlig dag.



Detta var den skönaste dag jag haft på mycket länge! Jag har haft en gott humör hela dagen, helt fantastiskt. Har nästan känt mig som en människa igen *skrattar*. Natten var hemsk dock, förvärkar som numera härstammar från helvetet, hela natten lång. MEN jag lyckades somna om som en stock kl o7 och sov sen hela vägen till kl 13:oo, DET räddade min dag. Tack gud för min älskade Sambo som gör ett kanon jobb nu medans jag absolut inte kan. Du är luften jag andas, Robban!

Efter alla vaknat upp ur eftermiddags-koman runt 14 klädde vi på oss och tog en kort prommis nerför gatan, till Haga-skolan, där det var klädbytardag. Jag gjorde faktiskt rejäla fynd! Hittade en toppenfin vårjacka till Prins William, och några fina t-shirts till honom. Sessan L fick en hel drös med saker hon med, men en hel del i stlk 62-68, dvs mestadels sommarkläder. Kanon!

Ooo efter det for vi ned på Tandoori house och åt smarrig mat. Wille hittade en lekkompis som han härjade mest med i lekrummet, han kom och snabbåt sen sprang han sin väg igen. ;o) Jag däremot åt och åt och åt! Och efterätt dessutom, friterad banan med vaniljglass och cola-sås! MUMSIGT!
Direkt efter det gick jag och solade på Två bleka kompisar,jag hade förberett med handduk och ansiktsrengöring. Magen låg under handduk hela tiden, så den är riktigt blek nu. ;o)




Nu håller R på att natta Willekille och jag har precis varit i tvättis och hängt tvätt och kört igång en sista maskin för dagen. I morgon får det vikas, orkar INTE ikväll. Min bäcken säger AJ!
Så nu blir det ISKALL Cola och Stoooort skål godis.



Föresten, ni som försökt fått tag på mig = William har kastat min mobil i golvet, så displayen är helt svart. Dvs jag kan inte läsa sms eller se om något har ringt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback