Satans värk!



Hela kvällen i går, det började redan vid 16-tiden efter en sväng på birsta, så kom dom, en efter en, med ca 5 minuters mellanrum. Magen arbetade HÅRT och kraftigt. Ni som fött barn vet hur det känns när ni börjar känna värkarna och tänker "nu kan det nog vara på g". Ni vet när magen blir så pass hård så allt pressas ihop, revbenen värker, man får kippa efter andan för allt värker. Ja, så höll det på kvällen lång. Vid 19 tog jag ett bad, då lugnande det ned sig. Men så fort jag klev upp satte det igång och höll i sig tills runt 23.. då däckade jag.

Idag har jag inte gjort annat än legat i sängen. Men min inre stress och piska drev mig upp ur sängen tillslut och fick för mig att tvätta och gå ut med hunden. Jaa...och vad händer? nu sitter jag här i soffan, i en konstig ställning för att det inte ska göra FÖR ont var 4 minut. Jag vägrar ta en bricanyl. VÄGRAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback