sömnen hos willekille.



Jo, jag berättade ju för några dagar sedan att William helt plötsligt börjat äta välling. Ett stort + till  honom! Duktig kille. Perfekt sätt att gå ner i varv och bli sömnig. Hur mycket dricker era barn till kvällen? Jag vet ju inte riktigt vad som är "normalt", Ikväll fick han först 250ml men ville ha mer, så gav honom 100 till. Är det för lite eller för mycket? =/ Noll koll.

Han har dessutom börjat drömma ordentligt. Han kan vakna alldeles kallsvettig om natten och skrika riktigt hysteriskt. Lilla hjärtat! Då kan man bara pussa och och vyssja och hålla handen.
Annars sover han perfekt nu. Somnar runt 19:30 och vaknar runt 6:00/6:30.

Och ett ordentligt matvrak är vad han är, äter det mesta och mycket! KUL!


Nu har ni fått en liten liten willeupdate.


I morgon ska jag kliva upp med Willekille, se till så frukosten äts upp. Pussas och mysas innan farmor kommer och hämtar honom och skjutsar honom till dagis. Resten av dagen ska jag spendera i säng. Punkt slut.



Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Våra pojkar dricker 150-200ml innan läggdags..

Postat av: Matilda

Alex brukar äta runt 250-300 ml varje kväll.

Det varierar nog fr barn till barn :)

Det värsta med vällingen är att blöjan blir så full på natten så man får gå upp o byta.

Ha en bra dag!

2010-03-04 @ 10:12:15
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag ger Liam en flaska (som rymmer 250ml) varje kväll. Ibland dricker han upp den och ibland lämnar han hälften. Beror lite på om vi ätit en sen middag och om han har ätit bra i övrigt under dagen.

2010-03-04 @ 11:43:55
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback