time to blog!



Ho Ho Hoes!




Skämt o sido, sitter för en gångs skull vid datorn. Vilet inte händer ofta nuförtiden, blir bara less och förbannad på datorn för den är så klumpig och gör INTE so jag vill! Haha.. Vilka ilandsprobroblem.

Har dock inte haft tid heller ska erkännas, Båda barnen har varit sjuka, riktigt sjuka. Med hög feber och tjutade lungor och noll energi. Eller jo, energi till att jävlas och bråkas! *Suck*
Line har även kommit i någon fas som gör att hon är vaken hela kvällarna, så vi har haft noll tid på att repa oss eller skaffa egen energi.. nätterna har varit ett ständigt spring, ena vaknar o väcker den andra, Willia ligger vaken flera timmar varje natt och sover skit dåligt!! Nää uch, snart är detta över! Nu har jag klagat av mig!


Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om eftersom veckan har varit relativt tomt på händelser?
Kan lämna ut mig själv lite och berätta att jag haft första jobbiga depp-perioden på länge. Nu pratar vi alltså inte om "vanliga tråkiga dagar" utan svarta jobbiga. Jag har arbetat ihjäl ig i huvudet och kämpat med det jag lärt ig på KBT´n. Men det har varit HÅRT. Just för att ett av mina viktigaste verktyg är att sova och att bryta mönstret igenom att sysselsätta mig med något (helst utomhus) (jag har sovit NOLL och inte KUNNAT gå ut pga sjuka barn) Jag har varit otroligt svartsjuk och anklagat Robban för att vara otrogen (Blir ALLTID så när jag deppar ner) Är aldrig svartsjuk annars. Jag har hatat mitt ansikte och sagt att jag ska färga håret grönt och hänga med lodisarna på haket nere på stan. Hahahah...
Men i morse när jag vaknade bestämde jag mig att 3 dagar fick vara nog, NU ska jag vara Nya Anna och göra det bästa av situationen,och det funkar.. ÄN så länge!
Annars bokar jag en akut-tid på måndag. För även fast jag inte skriver ut känslomässiga saker här så har denna vecka varit tuff. Jag har gråtit, och gråtit och hatat och hatat...

Mer då?


Hmmm...


Nää faan, jag vet inte.


Jag tror fan jag lägger ned detta med bloggande.

Kommentarer
Postat av: Carro

Va konstigt det är det här med depp-perioder..Man tror aldrig det kommer att bli bra igen, och så vaknar man plötsligt en dag, och det har vänt. Men mitt i skiten är det minst sagt bedrövligt!! Tack för att du delar med dej Anna, jag vet att det inte är det enklaste. Å du, lägg inte ner bloggen, jag gillar den stenhårt! Kram!

Postat av: Angen

Kämpa på Anna, du/ni gör de bra!

Kramar

2010-11-12 @ 22:32:21
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Hanna

NEJ!!! Gör inte det, jag tycker att det är såååå roligt att läsa om er!! Du är en inspiration!!

2010-11-13 @ 01:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback