100905



Nu har helgen gått och vi har alla tankat kärlek av varandra inför denna vecka!
Wille sover hos sin mormor o morfar ikväll, han satt så sött ute på bron och vinkade hejdå till oss ikväll, storkillen våran! Fick en update av min mor nyss att han knappt nämnt oss och bara lekt och stojjat hela kvällen. Skönt!

Men dom hämtar mig & Linen i morgon sen spenderar vi några dagar där ute. Så himla trist att sitta ensam om kvällar, då umgås jag ju hellre med dom, 100ggr om. :)

Robban åker som sagt i morgon, MEN han ska bara till Södra Berget. Men ska bo på sk "internat" så han får inte lämna stället ens. :) Hahaha..Stackarn. Han kommer bli helt knäckt av all saknad av barnen ju!

Nåväl.


På Tisdag ska jag & Linen på babysångs premiär! Hon kommer älska det, det kan jag garantera! ;)



Sen såg jag på
www.annasara.net  sida att www.Lyko.se hade lite kampanjer.
Väl där hittade jag favvoschampoo + conditioner till extra pris sen köpte jag en liten extra sak också.
Billigt är bra och gott i plånkan!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback