feber o slutkörd!



Som "ensam" mamma (somjag är denna vecka) har jag inte tid med något så simpelt som feber.
Dem blossade upp på eftermiddagen men jag har helt enkelt inte haft tid att ens tycka synd om mig själv eller göra något åt den. Barnen går först. Wille skulle sova hos farmor men kom hem lika fort, helt hysterisk tydligen.
Line har skrikigt i 2 timmar,hon har inte heller varit sig lik i dag, honsomaldrig ger ett ljud i från sig har skrikigt massor, hela dagen. Kanske håller hon på bli sjuk också??


Hur som, N U sover äntligen båda barnen.Line har vaknat 511gånger sen jag sövde henne och jag sitter med hemska svettattackar.Fy fan!

Nää ingen roligt inlägg.
Ni får lite bilder istället så ska jag fortsätta svettas här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback