Fullt ös!




Vaknade i morse och min första tanke var "- Nej.....jag orkar inte."
Efter att legat vaken massor i natt pga en TOK kliande hals. Kan inte den här satans förkylningen bryta ut ordentligt snart istället för att man ska gå och känna sig halvkrasslig i flera månader?
Men så är det, när dagis börjar kommer bacillerna som ett brev på posten!

Appropå posten. Vet ni hur lång tid det brukar ta för H&M att skicka sina saker? Skickade iväg en rätt stor beställning förra veckan. När kan jag förvänta mig att få den tror ni? Längtar!

Well, i morse myste vi först framför tvn hela familjen - robban som for tidigt till Övik.
Sen var det bara att pälsa på barnen och ut med vagnen och upp till dagis. Wille var glad hela vägen dit (vilket betyder förbättrin) men när jag skulle börja klä av honom började han stortjuta.
Fick dock höra i eftermiddags vid hämtning att han hade haft en toppen dag,Lekt och stojjat! Ätit ordentligt och sovit över 1 timme! Ja men DÅ SÅ! :)

Sen i dag kom robban hem i rätt hyffsad tid, så han tog med sig Line ut på en prommis så jag fick vila en liten stund, sen var det bara att köra igen. Ner till tvättstugan, upp till lägan och laga mat, ner till tvättis, ge wille mat, damsuga, äta själv, ner till tvättis x3 och slutligen skulle vi natta 2 barn.
Robban nattar Line och jag Wille oftast.
Ikväll tod William 1 timme på sig att somna. Trodde jag skulla dö! Hahaha..

Så nu ska jag sitta här i soffan. Äta varma mackor och vara i säng senast 21:30. Samma tid som i går dvs. :)

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska väl stå på din bokningsbekräftelse.

2010-09-29 @ 21:49:43
Postat av: Nikita

du kan följa paketet inne på "mina sidor" på hm.. då ser du ungefär när du kommer få det.. gå på levererade varor eller olevererade varor då du loggat in..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback