Som i ett vakuum.



Mitt huvud värker. Min kropp värker.
Skallebank och livet i ett vakuum. Så känns det just nu. Otroligt 2 tuffa veckor i vårat liv nu.
Dels för mig, eftersom jag inte är van att vara "ensam mamma med 2" så självklart känns det.
Men också för Williams del, hoppas verkligen denna vecka går bättre för HONOM.

Robban far bort i morgon, sen kommer han hem sent på kvällen och sen far han till Sthlm ons-tors-fre.
Men har planerat in lite avlastning. I morgon sussar lilleman eller storegrabben kanske jag faktiskt ska börja kalla honom, hos sin farmor o farfar, eftersom det inte blev något förra veckan. Så i morgon är jag o Linen ensamma!
Mysigt men kommer självfallet sakna mitt busfrö!
Sen ska Linen sova hos sin mormor o morfar en natt, vilken dag är inte bestämt, så då får ju jag o Wille en egen kväll som vi bara kan rå om varandra! DET ska bli mysigt!

Idag har vi haft besök av Jessica o Leo! efter det har jag tvättat,haft handling och nattat kidsen!
Dagarna rullar på om man säger så! ;)


I morgon är det Tisdag vilket betyder = Babysång! YES!




Kommentarer
Postat av: sandra en som läser din blogg

hej jag ser att ni varit till gran canaria med barnen min fråga e då åkte ni härifrån sundsvall och med vilket bolag och vad hette hotellet??? vill nämligen åka från sundsvall med min familj om 1 år...

2010-09-14 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback