Så mycket på så kort tid.



Ja som ni märker har bloggen legat nere ett tag, med all rätt.
Det har hänt massor i vårat liv och situationen just nu är ganska jobbig, därför hamnar bloggen (naturligtvis) sist på prio-listan.

Men jag vet att dom flesta vet vad som skett och kommer ske.
Robban och jag har separerat, och har delad vårdnad om barnen. Men innan jag fått lägenhet så bor dom kvar i lägenheten på heltid och jag har dom då jag inte går i skolan dvs.

Det är natruligtvis skit jobbigt, men det förstår väl alla. Detta är inget man önskar, men ibland vill hjärta och hjärna inte samma sak.


Vi får se när bloggen kommer igång på riktigt igen.

Vi ses mina vänner!

Kram!

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas allt går bra, :/ ta hand om er

2011-01-17 @ 15:28:50
Postat av: Jossan

Nej vad tråkigt! =(

Hoppas ni mår bra allihopa trots allt!

Postat av: Theres

Nej fy vad tråkigt! :( Hoppas att allt ordnar sig till det bästa för er.

2011-01-17 @ 20:11:54
Postat av: Linda

Jag vet hur jobbigt det är! Jag hoppas allt löser sej på bästa sätt. Önskar jag kunde va samma stöd för dej som du ch din familj va för mej. Jag saknar er allihopa massor. Ta hand om er! :) Kram

2011-01-17 @ 20:50:21
Postat av: Erika

Jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt för er.

2011-01-18 @ 10:19:19
Postat av: Läsande mamma

Har följt din blogg länge men aldrig skrivit. Jättetråkigt att du/ni fått den här starten på nya året. :-( Ta hand om er!

2011-01-18 @ 10:53:02
Postat av: Anonym

Är det på ditt initiativ?...känns så...

/M

2011-01-18 @ 14:10:58
Postat av: Pontus

Synd för er, men hoppas det löser sig, bor du med jonas nu eller?

2011-01-25 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback