Slutet



Lyder en god väns råd.

Bloggen ligger nu nere. Inga kommentarer och inga inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad synd det är att människor lägger sig i saker de inte har med att göra. Visst, vi känner bara varandra lite genom skolan, men jag tycker det är intressant att följa din blogg & se hur livet rullar på för dig. Tråkigt att folk behöver kommentera & vara spydiga ang. Saker de inte har med att göra.. Vet hur de är IOM atmakat är ensamstående med barn & hela världen tycker Sig ha ngn rätt att lägga sig i ens liv.. Dumt om folk kunde vara glada för varandras lycka & känna med varandra i sorg.. Kör på, må bra! Kram

2011-01-26 @ 00:33:52
Postat av: Jennie & Grodan

Nej vad chockad jag blev då jag såg ett kort på dig & en Jonas. Har inte kikat in på din blogg på ett tag :/



Men kul att se att du hittat tillbaka till kärleken & ditt privatliv har ju faktiskt ingen annan att göra med.



Så jag önskar er lycka till iaf. Hoppas att du hittar tillbaka till bloggen också :) Även om jag är dålig på att läsa andras bloggar nuförtiden :/



Postat av: Frida

Hej Anna!

Tråkigt att du "tvingas" ha din blogg nere :(

Saknar att läsa om erat liv, och dina fina bilder!



men fortsätter titta in, och hoppas och tror att du snart är åter!



Kram och lycka till med allt.

2011-02-08 @ 07:44:12
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det bra och att du kommer tillbaka till bloggen snart. Jag saknar att läsa dina inlägg, även om jag förstår att bloggen inte är högt prioriterad just nu. Jag tycker att du gjorde rätt som följde ditt hjärta, gör man inte det så håller det inte i längden. Barn klarar av mer än vad man tror, och de mår nog bättre med två separerade glada föräldrar än med två föräldrar som inte är glada.

2011-03-15 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback