My Immortal Beloved.






En sak till min stora kärlek R. En kväll ifrån dig och jag är fan helt LOST. Jag älskar dig, Här får du en av mina favorit dikter, rakt från hjärtat till DIG.


My thoughts go out to you, my Immortal Beloved
I can live only wholly with you or not at all -
Be calm my life, my all.
Only be calm consideration of our existence can we
achieve our purpose to live together.
Oh continue to love me, never misjudge te most
faithful heart of you beloved

Ever thine
Ever mine
Ever ours

Kommentarer
Postat av: Frida

åh det där är också min absolut favorit dikt. Den fångar varje känsla man vill framföra :o) Jag fastnade för den när jag såg SATC-filmen, som säkert såå många andra gjorde :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback