Tusentals olika känslor!



Åh jag blir knäpp på mig själv!  Ena sekunden ligger jag och gråter för att i nästa bara skratta åt saken.
Mina hormoner och känslor leker karusell kan jag lova er. Har aldrig varit med om liknande, Visst att man kan ha ett svajjande humör inför mensen och så, men dett aär ju näst intill knäppt! =)
Vaknade i morse med världen oro i kroppen. Kändes som om något var fel, Helt plötsligt blir jag livrädd för att robban ska köra av vägen eller ja..Ni förstår något i den stilen.

Jag blir orolig för att det är något med bebisen bara för att det gör lite ont i livmodern, Men det är ju egentligen inte konstigt, Min livmoder växer ungefär för varje sekund som går! Inte konstigt att man kan känna obehag eller lite smärta då.
Robert tror det är mammakänslorna som börjar komma och det kan nog stämma. Kroppen ställer in sig på att vara vaksam och försiktig. Samma sak med min sömn, Förr var jag ju en sjusovare, väckte ingen mig så kunna jag sova till 12:00...Nää inte nu, nu vaknar jag pigg som en nöt kl 07:00. =)

En person som är ovärderlig under min graviditet är min älskade Mamma.
Tänk att man bara behöver slå ett nummer på telefonen så blir man helt plöstligt LUGN.
Tusen Tusen Tack till min kära Mor!! =)


Nä nu ska jag sluta skriva. Måste duscha och packa för vi ska minsan åka till Sundsvall ikväll IGEN.
Roberts bror fyller år i dag och ska ha middag + att vi alla ska gå och se Pippen (eller va tusan han heter...) spela med Dragons i morgon *Jippie??* haha... =) men sen far vi hem till Gävle igen.

Någons om är intresserad av en uber fresh lägenhet på söder i Gävle föresten?? Nä tänkte väl inte det heller =)



Lite bilder som vanligt =)


Min älskade älskade Mamma!



Min älskade älskade Mage!


Och min älskade älskade Kärlek!


Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Angen

hihi...mysigt me lite mage :P

2008-01-10 @ 22:45:05
Postat av: Anna L

älskade gumman det du känner är normalt och du vet att jag finns till för dig,tack för dom fina orden/puss mamsen

2008-01-11 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback