Drakborgen



Idag bestämde vi oss för att åka på drakborgen med Tina o Tea, sist vi var där var William ca 6-7 månader. Idag uppskattade han det ÄNNU mer. Först när vi kom dit så blev det lite grin, vart nog väldigt mycket olika intryck för honom. Men han gav sig efter en stund och började undersöka ALLT. Klättrade till ett litet "hus" och lekte tittut. Sen gick vi till den stora "borgen" och det älskade William. Så fort har jag nog aldrig sett pojken krypa och skratta. Han verkligen ÄLSKADE det! =]

Sen tog vi oss en prommis ner på Birsta för William ville sova.Gick och kollade runt lite medans han sov och nu är vi hemma.

Sitter och funderar vad man ska äta idag..Har ni något förslag?! =] Jag är sugen på att köpa hem nån mat, men vet inte vad? Idag är en sån dag då jag inte orkar stå vid spisen.

Ikväll blir det bara hemmamys med la familia, och i morgon förmiddag åker vi till Skrängstabodarna till R´s mamma o pappa där vi ska äta gott och sova kvar. Tänkte även bada lite bastu. Toppen mysig Lördag med andra ord. Hoppas bara vädret blir någorlunda!


Jag ska lägga in lite bilder + video klipp lite senare från dagen, I promise!



NJUT av en fin Fredag mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback