Var bara tvungen...

Stod och knåpa lite i köket sen började Leona Lewis - Bleeding love spelas..

Fick bara en sådan härlig känsla i min kropp..
Jag kommer alltför ofta på mig nuförtiden att ligga och tänka på det förflutna.

Och det som känns så otroligt är att jag är så himla glad över att ha fått vandra en lite tuffare väg.
Och inte alltid haft det så lätt, För GUD så jag älskar det jag går igenom just nu och alla känslor som strömmar igenom min kropp 24 timmar om dygnet. Det är en sådan magisk känsla så det finns inte ord till att beskriva den.

Att ligga i sängen brevid robert när han somnat är underbart, Men nu, när jag ligger och ser på honom och tänker att "Jag bär hans barn i min mage och den växer sig stor för varje dag som går" så måste jag säga att det kommer båda en och två tårar, Av ren och skär lycka!

Jag kan säga detta utan att tvivla, Jag har aldrig varit Lyckligare!
Och jag avgudar det lille livet inuti mig.


Jag är fylld av kärlek! och jag älskar ALLA! =)

image78

Kommentarer
Postat av: Angen

åå..de syns ju redan :P

2007-12-28 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback