In his Eyes..

Nu ska jag sammanfatta helgens bravader lite =]
Torsdag kväll for vi ut tillSkärngstabodarna och myste med Familjen Englund och sov kvar där.
På fredag förmiddag anlände massa vänner och bekanta. Vi åt jätte smarrig Midsommarlunch. Mycket Trevligt!!

Sedan for vi ut mot Holmö och umgicks lite med Min mamma & pappa. Men sen skjutsade
 pappa oss med Båten hem till Linnea som bor bara en bit därifrån, Där var det massa folk! =] blev några Corona i badtunnan.
Jätte jätte mysigt ivarjefall!!

Lördagen låg vi på gräsmattan hos mamma o pappa hela dagen och solade oss bruna.
Framåt eftermiddagen öppnade jag en corona och glassade i solen, Underbart!!
Sen kom min bror, Hans fru och lill Oliver (som har blitt sååå stor) han går till och med nu!! =]
och lite senare efter det, Kom syster med sin nye Pojkvän Tobbe.
sen gled kvällen på, Middag,Öl,Wiskey,=] Hade toppen kul, Sen kom även Linnea och robbans bror Tomas!

Helt underbar helg med andra ord !!! =]


Nu har nyss robban åkt ner till Gävle. Alltid lika trist, men det känns så himla mycket bättre nu.
Efter den här veckan har han ju 5: veckors semester också. hihi!
Och under den semesterna hinner jag lämna Sundsvall people.
Jag flyttar i början utan Augusti.
Ska bli sååå kul och såå skönt! :)
Testa mina vingar, dela mig med honom och framtiden! Looking forward to it!

oooh i morgon ska jag till frissan och färga mitt hår lite:) sen ska jag fika med Sara!
på torsdag ska jag på möte, sen far jag ner och hjälper robban flyttstäda.

Åh allt flyter på så bra för mig så ni anar inte.
Mår hur bra som helst!


Nu ska jag strax ta en prommenix och köpe lite skruf snus.
sen ska jag krypa ner i soffan och se på lite film tror jag!


Robert, Jag älskar dig av hela mitt hjärta,hjärna och själ.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback