Dagen i dag.

Har vi shoppat lös ordentligt! =)
Jag handlade en jätte fin jacka från H&M för 598:- och ett par stövlar från Crispin för 1200:-
Jätte nöjd med dagens shopping! =)
Robban slog på stort och handlade en ny mobil telefon. Skit snygg!




samma modell fast min jacka är svart.

Nu har jag nyss gjort min favoritmat. Äggnudlar + grytbitar i wokgrönsaker och kokosmjölk!
Smarrigt! Mamma blir nog avundsjuk ;)

ikväll ska jag vara en liten tönt och se på Beethoven, Kommer ni ihåg dom filmerna? med den där galna familjen och den stora hunden??? Hahahaha. Jag älskar dom filmerna!!! =)


På torsdag åker vi till sundsvall. Tjoho!


Heddåååå!!



Här kommer en bild på mina små älsklingar när dom var och hälsade på mig i Gävle.

image81
Adrian & Thilde på torget i Gävle.

Kommentarer
Postat av: Syster

Saknar dej jag........

2007-09-04 @ 23:48:27
Postat av: Anna Lindström

Saknar dej med syster. förhoppningsvis ses vi ju i helgen??

2007-09-05 @ 13:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback