addicted.....!!



Okej, jag har gått och blivit tradera addicted. Man kan ju fynda hur mycket som helst där *skrattar*
Håller på försöka få hem en auktion på ett par underbart söta Nike sneakers i miniatyr storlek till lillkillen :)
Sjukt kul i varje fall! :)


Nästan all snö är borta från våran gräsmatta nu. Altanen är helt fri från snö och det är HUR VARMT SOM HELST på baksidan. Gud vad mysigt. Till helgen ska vi kratta allt så det blir fint :)
Är det bara jag som tycker att veckorna springer förbi???? herregud snart 1 maj!!


vad har jag mer att skriva då....euhm..
Jo i går tog jag mig en rejäl promenix. Ner till stan, och det tog..Hmm...45 minuter ungefär.
Men i bland när jag är ute och traskar, så får jag som "håll" i huden på magen..Vad är det??? känns som det är lilleman som sätter ut foten och försöker "bromsa"..haha... :)



Nä jag har faktiskt inget vettigt att skriva just nu :)
Så nu går jag ut och sätter mig på altanen igen.


Seee u!

Kommentarer
Postat av: svägerskan din

tjoho!
vi måste ses nått snart! kanske nått ihelgen?
Kram

2008-04-25 @ 09:58:21
Postat av: Anna

Tips: Sök på Tradera efter klädpaket, finns en massa barnkläder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback