Fredag!

Åh ännu en underbar solig dag! Jag verkligen njuter av att känna solen värma.
Gjorde mig en kopp kaffeo ch satte mig ute på altanen och myste i solen.
Gud, Nu vill jag verkligen ha sommar! Men än så länga får denna underbara vår duga, jag måste införskaffa mig lite fina vår och sommar kläder, men det är sååå svårt med denna växande mage. kan bara ha kläderna i ett par veckor sen är dom för små :)
Ett par fina vår skor måste jag i varje fall skaffa mig, inge skoj att gå omkring i sneakers hela tiden? ;)

Hur som helst, Lilleman som bor i min mage har hunnit bli hela 26+4, alltså 26 veckor men fyra dagar in på vecka 27, krångligt? ;) Jag är i vecka 27. På måndag går vi in i vecka 28. Tiden bara rinner iväg! :)
Han blir mer o mer aktiv för varje dag som går. Han bökar och sparkas. Det är så mysigt.
Jag känner sån otrolig kärlek för han som bor i min mage.
man undrar hela tiden "Hur ser han ut? har han min näsa? och kanske Robbans mun??...har han mökrt hår?"
Snart får vi en förhandstitt på honom i varje fall :)
Fredag den 9 maj ska vi ju på Tittutkliniken (
www.tittutultraljud.se). Jag längtar hur mycket som helst :)



Nä nu ska jag gå ut och sätta mig en stund till.

här får ni magen i dag :)

 
       

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi mys!!
När jag väntade Theo så svällde mina fötter MYCKET och jag kunde ha större sko-stolek..

Postat av: Linn

Oj vad magen har blivit stor :)

2008-04-21 @ 15:39:26
URL: http://deeppurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback