En helt vanlig Måndag

Gokväll allihopa!
Denna dag började med att William ville vara uppe o njuta av morgonen medans mamma Anna var trött. Men det ordnades fort med lite kaffe. Klockan 11:oo hade vi tid för Vägning-Mätning. Och vår lilla lilla kille håller verkligen på att bli STOR. Han väger nu 7000gram och är 64 lång. Det är såå roligt att följa honom och hans utvecklig dagligen. Han gör verkligen framsteg. Han har upptäckt Alba ordentligt nu och gillar att skälla på henne med sina monsterljud. Man kan inte annat än bli varm i hela kroppen. Han äter massa massa smakisar nu på dagarna och han älskar majsgröt! Han ser helt tokig ut då han äter det. Alldeles vitkladdig i HELA ansiktet. Och det som hamnar på haklappen surplar han fort i sig ; )

Kvällen spenderades med Vänner och gott fika. Såå skönt att bara kunna sitta och slappna av med andra vuxna medans barnen sover. Riktigt avkopplande, om man bortser från att min mage har gjort ont i två dagar nu. ; (

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer? Men när R kommer hem hoppas jag på en liten överraskning... *hihi* Vi firar nämligen 1Årsdag som förlovade. Tiden går såå fort. För ett år sedan var jag nygravid med nästan ingen visste om det. Helt otroligt. Och NU, 1 år senare har jag en underbar liten son.

Nä nu ska jag njuta av kvällen med R och sen blir det sängen.

Ha en UNDERBAR kväll.

Kommentarer
Postat av: anneli och embla

haha jaa du har HELT rätt anna:) man kan ju sitta o prata om sitt barn i timmar alltså;D när alla snackar om sitt kommer jag, jaa o embla hon gjorde de o de idag hon hhe! vi få ta o träffas nåt framöver tycker jag, en babyträff;D skulle va jättekul o få se eran stora kille och dig såklart:) sköt om er kramkram

Postat av: Karoline

Okej:) Jag är ju så liten i övrigt så jag satt och funderade lite på det där. Men det var ju roligt att höra ! Kanske man kan ha något som man har här hemma sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback