Friday!!


Åh i dag är det fredag och jag har fått sovit ut! Skönt!
Igår fotade Frida och jag våra söta Tomtenissar. Dom blev verkligen jätte jätte fina! Och dom myser såmycket tillsammans William och Theo nu! Myspys. På kvällen skulle Mats och Robban på hockey så jag och William for ner till F & T. Även det var mys, trots att William vägrade sova ; )

Idag vet jag inte riktigt vad som händer? Babysång? Hmm får se om jag hinner! Annars blir det väl en sväng på stan och njuta av dagen. Ikväll ska nog jag o R gå på Bio för första gången sen W kom till världen. Men blir nog tidiga bion skulle jag gissa på!

Nä nu ska jag hinka kaffe och sen duscha! På återseende :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vilken fin bild!

Postat av: Sizz

Grymt snygg bild :) Verkligen kärlek!

2008-12-05 @ 19:52:48
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Frida och Alicia

Jätte fin bild tjejen!!!

2008-12-06 @ 11:48:05
Postat av: Anna

Åh vilken fin bild! :D

2008-12-07 @ 11:23:54
URL: http://annasara.net
Postat av: Karoline

Gud vilken fin bild !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback