Hello!



Godmorgon! *tittar på klockan* Kors i taket att jag är vaken och färdig att fara klockan 08:30!!
inatt har jag sovit sammanlagt 3½ timme och jag kan säga er att jag är dödstrött. sammandragningar/förvärkar var 4-5 minut och ont gjorde dom... :*( Inte konstigt att man inte sover ordentligt!!
Också kommer jag aldrig till "ro" liksom.. Äh nog klagat!

Sitter och väntar in R, Vi ska till BM klockan 9. Får se vad hon säger om vår lille prins..
Han kan omöjligt ha det skönt där inne med tanke på mina Sd?? magen blir ju sten hård och liten! uscha!
Jag o R fick hem våra halsband från
www.m925.se Ett jätte fint hals, En namnbricka med vår sons namn! Kan ju inte sa er bilden för då vet ni ju namnet ;o)

Ska egentligen på fröken Mathildas student i dag, Får se hur jag mår och hur jag gör med det. Vill verkligen men hoppas hon förstår om jag inte orkar ta bussen ner till stan och vandra runt där :(
Och på eftermiddagen ska vi på Pattes avslutning i GA-kyrkan!

i morgon kommer även min farmor o farfar upp från Gävle på besök. Ska bli mycket mycket trevlig =)
Och på Lördag är det Fotbollsfest hos min broder!!

Kommer bli en toppen helg!


Skriver sen hur det va hos BM!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Det blir nog ingen fotbollsfest för dig =) Tro lill Killen är på G vilken dag som helst nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback