Baby Baby ; )

Idag var det som Mamma & Babyträff @ my place! Caroline och hennes Adam & Frida och hennes Theo.
Det är alltid lika mysigt att umgås med dom. Tycker om dom sååå mycket och jag får verkligen ut MAX av att träffa dom. Man kan byta erfarenheter eller bara surra skit en stund. Vi är ju alla mammalediga och njuter nog av att komma ut och träffa lite "egensinnade" människor ; ) Tusen tack för i dag. Ni är toppen!! : )

Robert som är så barnkär kom hem tidigare från jobbet för att få gosa lite extra ; )



Frida,Theo,William & R.


Älskade Unge!!


Närbild på goungen Theo! Det verkligen lyser BUS i den pojkens ögon ; )


"Mini Johan" Adam myste i W´s gym! Charmtroll!!


W´s nya stil ; Händerna bakom huvudet!



Kompisarna ; )




Nu håller R på att natta William. Sen ska vi mysa till en film vi hyrt, Street Kings.
Efter det blir det nog sängen, E väldigt trött på ögat.

Imorgon är en stor dag i mitt MammaLiv, Jag & R ska nämligen ut på äventyr SJÄLVA! Njaa äventyr kanske är fel ord ; )
Vi ska på middag med R´s jobb och sen hockey! (jag tänkte även ta en öl) nu när William bara äter flaska!
Williams mormor&morfar ska vara här hemma med honom. Det känns tryggt!!



Ha det toppen allihopa!

NJUT av KVÄLLEN! och den nya SNÖN ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback