Snart!

Snart har vi Julledigt hela familjen, och som jag längtar!

Nu är denna helg slut, och vi har inte gjort något speciellt tror jag. I går var vi allihopa på Drakis och "rastade" Wille. Gick ju inte att vara ute och busa i -17grader direkt. Efter det var vi på middag hos fam Englund. Alla grabbarna hade kommit hem från Uppsala, så det var riktigt kul att ses igen.
Idag var  det tänkt att vi skulle åka ut till min mamma o pappa, så Wille skulle få åka lite pulka och leka med katterna. Men påväg dit fick vi punka på bilen. *Suck* Svärfar kom och körde hem mig och Willekille.

Så vi har bara varit hemma idag, inte fy skam det heller iofs. Till lunch åt vi mina smarriga tunnpankakor (Som iofs inte är så tunn;) Och till middag blev det styvade mackisar med kötbullar. Riktig svennemat idag med andra ord, det ääääälskar Wille. Han äter flera portioner!


Här är denna veckas planering

Måndag; Dagis för William 9:00-14:00. Inge spec för mig.

Tisdag; Dagis för William 9:00-14:00. Jag ska till Barnmorskan och se hur bebis/jag mår.
Onsdag; William har jullov och vi ska mysa hela morgonen. Sen på em blir det stan, och jag har tid hos frissan.

Torsdag; JULAAAAFTOOON! Alla samlas hos fam E. *Längtas*

Fredag; Middag hos mig m&p. Syster Malin & johan kommer hem från Stockholm!! =)

 


 

Hur ser era julplaner ut? Och hur ser era nyårsplaner ut? Spännande och höra hur andra småbarsfamiljer planerar att spendera sina högtider =]

 


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Vi blir hemma på julafton och släkten kommer till oss istället, skönt första julen att slippa åka runt så mycket och sedan har jag alltid velat stå för en julafton, älskar att baka, laga och ställa ;b

Postat av: Jossan

Mysigt =)



Vi börjar fira julen imorgon och fortsätter fram till på fredag...

Blir så varje år då vi har stor släkt och för att slippa stressa föra att hinna till alla på julafton delar vi upp det på olika dagar så att vi kan ta det lungt och mysa alla dagarna istllet...



Nyår firar vi här hemma i lugn och ro lilla familjen, hyr filmer som hela familjen kan se, äter god mat och skjuter lite raketer...

2009-12-21 @ 07:58:50
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback