Soliga Söndag!



Idag har pappa R och William + Alba varit ute på lång lång prommis. Dom var ute över 1½ timme, Mysigt!
Mamma Anna låg hemma i sängen och myste läääääänge. Gud så underbart! *fniss*

Sen kl 14:00 åkte vi hem till Robbans mormor o morfar, Otto fyllde 77 år idag! Och ni som känner Robban vet ju att han har fruktansvärt stor släkt! Och Alla var där minsann! William njöt av all uppmärksamhet, som vanligt! =]

Sen vart det storhandling på Coop inför kommande vecka. William äter ju såå mycket nu så det gäller att handla massa burkar med mat så det finns hemma. En stor favorit är lasagne och couscous (Eller hur stavas det?) och tomatsalsa.

I veckan har vi planerat in Babysång på Tisdag, Bad på Onsdag sen tänkte vi även besöka BVC för lite vägning, har dock ingen tid men man kan alltid åka dit och väga själv. Jag gissar på att William har gått över 8kilos gränsen nu! =]

Vad har jag mer att berätta då...Hmms.. Över 1000 besökare nu, inte illa pinkat.
Snart kommer det komma lite reklam och lite annat roligt på min blogg så håll ögonen öppna! =]



Nu hoppas jag ni får en mysig Söndagkväll, det ska vi ha. Med massa mys och BUS!! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback