Sjukstuga!



Usch usch usch vad pyton jag har mått. Natten mot igår började min mage att krångla och det slutade med att jag låg raklång på toaletten resten av natten. Fy så dåligt jag mådde! Hade glömt bort hur ynklig man blir när man är dålig. Under dagen blev jag bara ALLT sämre och det kändes hopplöst...R var i Malmö, och alla jag kände jobbade...
Tillslut kunde Karin (Williams farmor) komma lös från jobbet och därmed passa William några timmar tills R kom hem så att jag fick försöka sova. Tappade räkningen vid spyattackerna vid ca 30? Behöver jag nämna att jag är öm i hela kroppen i dag? Usch... Har sån nackvärk o huvudvärk..
Ska vila i dag också för att bli riktigt frisk, som tur är, är min mamma ledig i dag så hon ska hämta W nu på morgonen och ha honom under dagen...Robban fyller 30 på Fredag och på lördag är det STOR FEST. Jag måste ju för sjutton vara frisk tills dess...


Näää nu ska vi klä på oss och gå ut på våran morgonprommis...



GUD GE MIG STRYKA......haha..

Kommentarer
Postat av: Bella

Usch och fy, stackare! =(

Hoppas att du mår bättre och att du är fit for fight på lördag! =)

Kram och krya på dig

Postat av: erika

fin blogg! :)

2009-01-21 @ 12:37:14
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback