Min nya vackra sommarklänning!

Min nya vackra sommarklänning!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den var snygg!

Postat av: Jossan

Gud så fin klänningen var..

Och ursäkt uttrycket, men shit vilka fina bröst du fick =)

Ser ju hur bra ut som hellst !!



2009-06-07 @ 17:05:24
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: mli

Jätte fin klänning :)



Hur är det med läkningen egentligen på brösten, hur lång tid tar det tills dom har "satt" sig typ, alltså när storleken är som den ska osv? Kommer dem att bli lite mer normala eller mer åt att det syns att det är sillisar?



Tusen frågor ;)

2009-06-07 @ 20:12:02
URL: http://mlish.se
Postat av: Jennie

Jätte fin klänning och den passa dig :)

Du fick jätte bra form på brösten när du OP. Förstå att du är nöjd :D

Hoppas att du har haft en underbar helg ..

Kramar / Jennie

2009-06-07 @ 20:18:32
Postat av: Anna L

Tackar!

Läkningen fungerar precis som den ska. Ärren har läkt helt men jag ska ha tejp över i ca 6 månader till.

Självklart kommer det synas att det är sillisar, det går inte att komma ifrån om man är så tunn som jag är, Min kirurg sa en ganska smart sak till mig.. OFTAST om man ser en smal smal tjej, men stora bröst så är det silikon. Och det stämmer oftast.. Men dom kommer "hänga" till sig med tiden,eftersom jag har under muskeln så funkar den som en "push-up" och muskeln tar tid på sig att "släppa" ner inplantatet. Men om ca 6 månader så är dom färdiga skrattar MEN dom blir inte större, storleken som jag har nu kommer jag ha om 6 månader också :)

2009-06-07 @ 20:21:34
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, det kallar jag bröst. lite väl onaturligt maby.

2009-06-08 @ 17:59:01
Postat av: Anna L

Haha! Absolut,men sen beror det ju på att dom inte är naturlig också ;) "maby" ;)

2009-06-08 @ 18:49:17
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Theres

Jiihaa! Hot mama! :D

2009-06-08 @ 19:51:20
Postat av: Anonym

åhh.. vart har du köpt den fina klänningen?

2009-06-08 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback