En eftermiddag senare.


Jag sitter nu helt slut i soffan med en kopp kaffe och njuter av tystnaden. Sonen sover skönt ute i vagnen men lär nog vakna om en liten stund. Robban är påväg hem från Övik, så han är nog hemma alldeles strax. Skönt! Ska passa över ungen och hunden på honom och genast lägga mig och sova en liten stund. Kommer behövas, för idag har jag inte hunnit vila något som jag oftast annars gör på morgonen när William sover en stund. Efter min kommande tupplur ska jag laga god middag och mysa med sonen. Pappan ska som jag nämnde på Hockey, fast med jobbet.

I morgon är det Fredag och det betyder ny vecka för bebis "J eller A". Vecka 15. OJ!
Idag hos BM pratade vi om bla vaccinationen som kommer äga rum om ca 1½ vecka. Jag ska definitivt vaccinera mig. Förstår inte hur man vågar riskera något genom att INTE vaccinera sig.
Mina värden såg som sagt jätte bra ut, tack gud för det. Avskyr dom där nålarna! Men jag önskar dock att jag hade gått upp lite mer i vikt, men det kommer väl om någon vecka antar jag. Just nu står vågen på 49 kg. Har iaf gått upp 1 kg sen sist jag var där i Augusti. Då får man ju tänka på att jag låg och kräktes i några veckor också..

har även börjar fundera om jag ska unna mig en helg i Sveriges huvudstad, och slå två flugor i en smäll = Shopping och kvalitetstid med Syster. Det gäller bara att hitta någon billig tågbiljett och hotell.



Nåja får se hur det blir,


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har fått tid för vaccination nästa vecka.

Postat av: Sara

tror jag såg dig idag utanför VC Centrum =) Allt bra?? Kram

2009-10-08 @ 16:49:15
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Jennie

vart i sthlm bor din syster?

jag jobbar på Scandic i vanliga fall så kan fixa in dig på ett scandic nära din syrra, men tror dom höjt friendspriserna till 550-700 kr beroende på läget. Billigt om man bor 2 st då priset gäller ett dubbelrum :) ska jag kika så hojta till.

2009-10-09 @ 15:39:01
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback