Lilla syskonet.



I dag hörde vi lillesyster/lillebror hjärta ticka så vackert. Hårda snabba slag, precis som det ska vara.. =)


Idag kom Fröken Tina och flickan Tea på besök, strax efter dom kom så dök även Jessica och Leo upp. Mycket mys. Barnen lekte och Leo fick en present av Tea. Tack för i dag Tjejer, ses snart igen tycker jag.

I morgon är det premiär för Babysången. Vi blev dock flyttad till Torsdagar på Birgitta kyrkan i SKB. Lite tråkigt, men det var tydligen fullt i våran grupp. Förstår inte riktigt systemet, som jag förstått det och fått det förklarat för mig, så är det dom som BOR i Haga, som först och främst ska gå i den församling där dom är skriven?
Varför kommer det då massa folk utifrån och "tar" deras platser? Hmm... Det finns väl ett system, därför det ska hållas.

Nåja, vi kommer nog trivas minst lika bra i nya gruppen, och det är som sagt massa bekanta ansikten, från våran förra grupp! Det blir nog skoj. Williams farmor ska även följa med oss, hon har aldrig gjort det, också var hon ledig hela dagen i morgon så då passar det ju perfekt, efter det ska vi ut på Ikea och kolla på lite leksaker åt lilleman, och bara ha trevligt.

Jag kommer dö i soffan i morgon kväll.. som alla andra kvällar nuförtiden.


Nääää nu vill jag att fotbollen på kanal 4 ska vara slut, så man får fnittra loss till Idol, tills dess får jag smaska på min hemgjorde submacka. Dijonsenap,sallad,potatissallad och rostbiff. MUMS!



Kommentarer
Postat av: mli

Ops, jag kanske tog din plats :P



Men va bra att ni fick fortsätta, fast i en annan grupp och ställe dock. Är ju kul om nya får chansen också liksom :)

Postat av: Frida

Heeeej !



Gud(passande ordval..) så tråkigt att dem splittrade våran grupp :(



Då tycker jag det är bättre att dem startar nya grupper med nya människor.



(dock inget illa ment till dig mli ! utan bara arg på det urdumma systemet !!!!!)



Saknade massa folk från "våran grupp"..



bläää för kyrkan !



Kram kram/frida !

2009-09-10 @ 07:33:14
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är en tjej anna! Känner det på mej är lite msått synisk. ;)

2009-09-10 @ 08:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback