Så var det Juli

Nu är vi inne i Juli månad och i morgon blir våran prinsessa 3 månader.
What?? 3 månader (!) Okej, vart tog den tiden vägen liksom? Jag inte jag hem från BB förra veckan?
Hmm... Nåja, Hon växer och frodas som hon ska! Hon mår bra och är en allmänt nöjd baby. :)

I morgon är också dagen då Robbie går på SEMESTER! Det ska firas med en helg med svärpäronen i sommarstugan i Skrängsta! Härliga tider o strålande väder ska det tydligen bli! LYCKA!
Wille ska få en uppblåsbarbåt som han kan sitta i i vattnet av sin fammo o faffa, fast han vet inte om det än, Denna sommar kommer bli totalt oslagbar! På alla sätt ;)
Och jag längtar såååå tills vi drar utomlands. ca 4 veckor kvar!

Usch jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera och sköta om bloggen känner jag. Barnen och allt runt om kring tar ALL min tid just nu, och dom är ju det viktigaste jag har, så då blir bloggen lidande. :)

Idag var jag iaf på återkoll hos min BM på MVC. Vi pratade igenom förlossningen och alltsåg så bra ut. Jag har däremot fått otroligt lågt blodtryck sista tiden, varför vet man inte och man gör heller inget åt det. Man får lära sig leva med att vara yr och skev helt enkelt. :) Sen var det dags för det trevliga: Cellprovtagning och insättning av sprial. AJ!?
Mmm men nu blir det inga barn  på iaf 5 år. ;)


Vad händer mer då i vårat liv? Mycket! Men inte mycket som hamnar här.



Nääääääää ge mig lite kraft att fortsätta detta.






natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar din blogg Anna, men jag har en liten fråga:

vad är det som du väljer att inte skriva om i bloggen? du delar ju med dig av ganska personliga saker som till exempel insättning av spiral..

Jag förstår att man inte bloggar om ALLT, men detta om något är väl ganska privat?



Fortsätt gärna skriva, för det är kul och intressant! Trevlig helg!

2010-07-02 @ 08:08:58
Postat av: Anna Lindström

Hmm..

Men du förstår väl att allt inte hamnar i bloggen? Jag skriver tex inte såå mycket om vår fas just nu med allt vad det innebär, jag skriver inte mycket alls om mig och robbie som par eller ens om robban speciellt mycket, och vad som sker i hans liv. Det är faktiskt rätt mycket som jag INTE skriver om.:)



Men tack för peppet! :)

Postat av: evelina

Det är ju så det ska vara, man kan ju inte skriva om allt! Relationer och sånt tycker jag inte hör till bloggen:)

2010-07-02 @ 11:00:12
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback