100617


I dag är en bra dag. I dag är en bra dag. I dag är en bra dag.
Så, nu kanske jag kan klistra på ett leende så är allt komplett. Skämt o sido, en mindre bra dag i dag men så måste det få vara ibland också, var det en vis man som sa till mig (min Sambo dvs).

Nu ska jag klunka lite kaffe medans damen sover i vagnen på balkongen, sen ska jag försöka få till en duschning utav kropp och topp, för sen mina damer o herrar ska jag ner på stan för att....damdidamdam.....trummvirvle..........skriva in mig på körskolan! Haha!
Ska ju ta kortet i sommar på en intensivkurs och SOM jag ser fram emot det!!



Ikväll kommer även min efterlängtade storasyster hem till Sundsvall eftersom vi ska på mormors begravning i morgon...


Hejåhå!

Kommentarer
Postat av: Theres

Vad bra att du fixar körkort! Jag borde också fixa.. ;)

2010-06-17 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback