Bloggtime!


Oj!

Det var ju flera dagar sedan jag skrev ett vettigt inlägg, eller ja, vettigt och vettigt, en inlägg iaf. ;)
Jag har helt ärligt inte suttit vid datorn på en hel vecka, min Iphone4 är hela min värld. *Skrattar*

Hur som, tänkte dra en resumé av denna helvetiska vecka.

Söndag & måndag - William jätte sjuk, dom som en bomb när vi hämtat hem honom från sin mormor o morfar. PANG sa det hemma och vips så hade grabben 40 graders feber, och den bara steg. Han var heeelt sänkt. Bara låg och skrek och var "suuuuuk" som han sa. På kvällen tempade han 40,6 MED alvedon i kroppen. Ringde sjukvårdsrådgivningen.Fick sitta ute med honom på balkongen och tillslut blev han lite bättre..
Han var hängig Måndag förmiddag med sen vart det fullt ös och febern var som bortblåst.

Tisdag - tors
Här var det Jag (för en gångs skull) som vart riiiiktigt sjuk. Attans, jag har känt mig som ett litet litet barn, liten!
Har haft ont i varje liten cell i hela kroppen! Tempat högt och mått skit!
Är inte helt hundra ÄN men mycket bättre, febern är borta och likaså halsont, men nu har jag denna jävla rethosta som driver mig till heeeelvete o tillbaka, samt att jag knappt har någon röst. Kul! Robban jävlas med mig och säger att jag låter som han i puberteten! Hahahahha ;) BAS!


Ikväll har vi varit på middag hos familj Englund och helgen går i lugnets tecken.
I morgon vet jag inte? Måste skicka iväg familjem och ta tag i lägenheten. för denna vecka har jag knappt städat och DET är olikt mig. Usch!


Nu ska jag ta ett glas vitt sen sussa!


Må Bäst
Puss!! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Så kul att läsa om era veckor, hoppas att din hosta försvinner snart. Jag blir imponerad av dig att du orkar köra på trots att du är sjuk, man har kanske inget val men ja, imponerad är jag av dig i varje fall! Hur som helst, jag kommenterade för ett tag sedan angående KBT:n, tack för bra svar! Men nu undrar jag hur du kom i kontakt med det? Gick du till vårdcentralen eller? Jag vet inte om du tycker att det är för privat att skriva hur men om du inte gör det så är jag tacksam för svar :) Tack!

2010-10-31 @ 03:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback