Åh!!

Jag har fått en tidig 20 års present av min Älskling.
Världens finaste klocka, Den e såååååå FIN!




Nu har jag plockat upp det sista och det mesta är på plats här i lägenheten nu.
Har nyss gjort mat så nu väntar jag bara att Robban ska komma hem från sin träning så vi kan fara på Valbo och köpa en kaffebryggare och lite blommor till lägenheten.

Pratade för övrigt med Lotta på Gävle kommun i dag, Och hon var så glad att jag hörde av mig.
Dom behövde verkligen folk och allra helst dem med utbildning. Som det lät på henne skulle jag kunna få jobba hur mycket jag ville, Hon skulle bara leta reda på ett boende som kunde ge mig bästa möjliga intro.
Har jag tur så har jag bara några hundra meter till arbetet ;)

Allt känns så himla bra och jag verkligen stor trivs här i Gävle.
Detta är verkligen början på något nytt och något stort.


Jag älskar dig Robert, av hela mitt hjärta.

Och en STOR puss till alla mina Vänner hemma i Sundsvall och i Stockholm :)

Kommentarer
Postat av: Baby

Förlåt för att jag inte ringde dig..
farmor blev plötsligt dålig och det var bara några timmar kvar sas det. Underbart att läsa att du mår gott, vi hörs gumman. Saknar dig, Pussar och kramar

2007-08-06 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback