Go on my Child..

Dagen som jag länge vetat ska komma har kommit.
Endå har jag på något sätt alltid hoppats att han ska ändra på sig.
Att han ska se att han kan, lika väl som vi andra.

Jag önskar att han hade valt en annan väg. Att han hade vågat tro lite mer på sig själv.

När jag igår fick höra det mina öron aldrig ville höra blev allt svart.
Tomt.

Mina händer som höll telefonen stadigt blev plötsligt så svaga. Min röst skar sig och magen vändes ut och in.


under kvällens gång gick mina tankar bara runt runt..
tårar avlöste varandra när mina tankar flög omkring... Det sägs att livet är orättvist och visst är det så.

mina tankar om honom kommer alltid bevaras som något fint trots allt han har gjort.
Han har aldrig gjort mig något ont, förutom dom gånger han har svikit sig själv och oss som brytt sig om honom.


Jag ser det som att han äntligen har fått den frid han länge har sökt.
Jag vet att vi kommer ses igen... Jag vet inte när och jag vet inte hur.
Jag vet bara att det ställe vi möts på, kommer vara så mycket vackrare än något vi ens kan föreställe oss.

Jag bevarar dig i mitt hjärta och i mitt minne Sebastian.
Jag ska se dig i löven som virvlar i höst, i snön som faller i vinter och kommer känna dig som solens varma strålar i sommar..




Your soul is aching
And its dying to be heard
This might be painful but consider the worth
And when you feel like there's nobody on your side
They will embrace you with a radiant smile

So let the critics look upon you, with a thousand eyes
And let their tongues do the judging and criticize
And you just sit here before us and reveal your light
Go on, go on my child

So you want to give up and you can't find the strength
I believe that you will make it in the end
So you want to stare back and you want to retreat
I believe that there ain't nothing you can't be
Nothing you can't be

Don't feel so naked
I am the blanket of hope
Your words are life rafts
And they keep us afloat
And when this long painful journey comes to an end
They will be touched by the message, the message you've sent

Fridens Liljor...

Kommentarer
Postat av: mli

"Hon med coola dojjerna.." R.I.P Sebastian.

2007-08-15 @ 22:58:39
Postat av: Anna

Ja..Long time ago det.. :(

2007-08-16 @ 18:54:24
Postat av: ...

Han är inte död. enligt hans föräldrar är han på behandlingshem!

2007-08-23 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback