Godmorgon Världen!


Vaknade 08:20 i dag..slog upp ögonen och ville bara somna om och sova bort hela dagen.
Jag vet inte varför.
Låg och tänkte på alla gågna födelsedagar man har haft och vilka man har spenderat dem med.
Ville bara gråta. Vet inte heller varför.

minuterna gick..klev upp. slog på Datorn.
en gammal vän hade grattat mig. Minns hur vi firade våra födelsedagar förr om åren.
Hon fyller år dagen efter mig. så vi kunde aldrig glömma varandra.
Så nu skriver jag här, Grattis på födelsedagen i förväg Emelie. 20 år. :) minns du hur det var när vi fyllde 14? 15? ;)

Tider...

anyway..mitt i mitt dagdrömmande hör jag hur en nyckel vrider om i ytterdörren och jag blir stel som aldrig förr.
och in kommer han. Min Älskling.. Då har han varit och köpt rosa rosor till mig. med ett jätte fint kort till.
Han är underbar!

Nu ska jag kasta mig i Duschen för att senare tralla ner på stan och luncha med honom och gå på arbetsförmedligen. Måste ju ha lite pengar tills lönen och sådant börjar rulla in, och dom ska få hjälpa mig. Jag vet ju inte hur det är när man är arbetslös, Vilka får man pengar av, m.m.? Haha.. :) jag har ju jobbat ända sedan jag tog studenten ju,.

Jaja..Sen ska jag gå på Bolaget och handla någon Öl åt pappa. Han måste ju få sig en öl när han kommer hit och ska göra om vårat kök. Eller hur? sen är jag så himla dålig på att göra tårtor så jag tror minnsan jag köper en.


Grattis Anna på din dag,
-Tack Tack :)

Kommentarer
Postat av: Mli

Tackar :) Hoppas din dag var super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback