Helg!



image67


Dom 2 sista dagarna har jag spenderat med Linda,Adrian och Thilde.
Dom kom ner med tåget i onsdags. Vi har haft så mysigt! Tycker om dom så mycket.
Och i morgon ska vi förhoppningsvis gå på Furuvik.
Linda och barnen är med Lindas pappa nu och leker camping liv några dagar här utanför Gävle.




Nyss kletat i hårfärg som jag köpte hos en frisör påvgen hem.
Så vi får se hur det blir men det blir nog bra ska ni se.

Sen ska jag laga iordning lite mat åt mig och älsklingen.
Blir lövbit med persiljesmör, potatisklyftor och svartpepparsås och vitlöksbröd för att fira lite ;)
Såå stolt över min Älskling!
Stor Puss!!




Nu måste jag gå och skälja ur kletet i håret.
Hoppas ni får en bra helg allesamman!


Var rädd om dina Kära, Du vet aldrig när saker o ting förändras.


Fridens liljor!


Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Tittat på denna sida älskling, älskar dig av hela mitt hjärta/mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback