Smått o Gott

Igår for jag och Robban ner till sthlm över dagen.
Först for vi ut till Barkarby shopping center. Ni som känner mig vet ju hur jag ser ut när jag går i en affär med Fornarina, Acne m.m....Tur jag hade robert med mig...Annars hade jag nog shoppat för fulla muggar,
Hur som helst, Anledning till att vi for ner var för att André skulle göra sin debut i Allsvenskan med Gefle.
Så vi bokade biljetter och for till Råsunda där Gefle mötte AIK. Tyvärr vart det förlust.

Men det var en trevlig Söndag! =]

Idag har vi handlat lite grejjer hit hem. Jag shoppade lite kläder ute på Valbo, där jag fått checkar av Farmor.
Nu har jag nyss lagat mat och städat.

Ikväll blir det en mysfika ute och sen ett Bio besök.


Mer har jag inte att skriva just nu :)



Puss o Kram.
Hoppas ni mår bra alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback