some facts.

Namn: Anna
Ålder: 20
Stjärntecken: Lejon
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 162 cm
Skriver med: högerhänt.

Godaste maten: Italienskt är gott. Likaså vanlig husmans.
Bästa godiset: Nog dom sura napparna i olika smaker.
Dricker: Isvatten, Min dagliga dos av koffein. Corona med en lime-skiva i om det gäller fest.
Favoritprodukt: Min Escada parfym
Bästa egenskaper: Snäll,omtänksam,rolig.
Sämsta egenskaper: Är en slösa, lat, sätter upp mängder av mål, men avslutar dem alltför sällan.
Musiksmak: Allting förutom schlager, hårdrock och country.

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Det är helt enkelt bara så skönt att sätta sig ner och låta fingarna sköta allt för en gångs skull. Bara låta tankarna flöda, Och givetvis all bra respons man får utav sina läsare.

Vad hade du för idé med bloggen från början?
Jag började blogga som en kul grej, funkade bra som tidsfördriv och att kunna dela med mig av bra tips m.m.

Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Om 10 år har jag förhoppningsvis lyckats ta mitt körkort, Varit ute och rest en hel del, fått 1-2 barn med kärleken i mitt liv. Förhoppningsvis bor jag också i ett vackert och hemtrevlig hus med min familj.


Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Absolut!

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Jag har ett par blogg favoriter som jag besöker en gång per dag om det finns tillfälle. Och det är även människor som jag absolut inte känner. Människor som skriver om mode, design och livet ur alla möjliga synvinklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback