Sundsvall, Dop + Bröllop!

Igår tog jag tåget upp till kära Sundsvall (känns som jag varit härifrån längre än vad jag egentligen har)
Och i dag stod det dop på schemat för lille Sebastian, Fanny & Jockes lilla guldklimp.
Som tur var visste jag att det även skulle vara ett överasknings bröllop mellan Fanny & Jocke.

et var så fint alltihop. Fanny var Vackrast av alla vackraste, Jocke var stilig och barnen var gudomliga.
Edvin hade benen fulla av spring och hade lite smått svårt att stå still ;) Sebastian sov tryggt i Jockes famn.
Det var helt enkelt väldigt väldigt vackert alltihop!!

Kärleken övervinner verkligen ALLT.

image77


 Själv så saknar jag min älskling så jag hålle rpå bli tokig, trots att vi bara varit ifrån varandra ett dygn.
Men det är väl klart man ska sakna! men han kommer upp till sundsvall ikväll.
Då ska vi till Familjen Englund och se när Juventus gör premiär i serie A igen. (annars blir robban tossig) =)
Efter det ska vi hälsa på nya familjen Eng för lite fest!

Och i morgon fyller Svärmor år, Då blir det tårta! Sen bär det av hemöver mot Gävle igen och en ny vecka med (förhoppningsvis) nya spännande uppdrag!

Nu ska jag faktiskt tvätta av mig allt smink jag har på mig och gå bort och sola i solariumet.
Tycker brännan har försvunnit...och man måste ligga i nu så jag inte kommer till grekland vitare än vitast! :)


På återseende!

PUSS!

(bilder från bröllopet kommer när jag är hemma i gävle igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback