Endast Kärlek.


Ja som ni flesta av mina vänner vet, Så förlovade Jag & Robban oss i Lördags natt.
Prinsen min hade hyrt en Svit på ett hotell här i Gävle, bokat spa och 3 rättersmiddag.
Så inte nog med att man fick bo som en prinsessa, Så blev man omhändertagen som en prinsessa.
90 minuters lerinpackning och massage, Middagen var fantastiskt och resten av natten lika så! =)

Han är verkligen min prins, Och jag sa JA utan att tveka ;o)

Här kommer lite bilder

image120

image121

image122



Lyckligaste dagen i mitt liv. Hittills ;)


Jag trodde aldrig att man kunde känna sådan lycka, för lyckan jag känner i dag går inte att beskriva med ord.
Jag vet att det kommer vara han och jag.



Åh!

Kommentarer
Postat av: Chris

Jag känner lycka för er. Hälsa Robert också! =)

2007-12-11 @ 15:35:50
Postat av: hessel.blogg.se

åååh grattis, vad fint :)

2007-12-11 @ 18:19:49
Postat av: Angen

Men grattis =)
vad mysigt!

2007-12-12 @ 09:05:16
Postat av: Anna

Grattis! :)

Postat av: Mathilda

Grattis :) det visste jag inte ;)

2008-02-20 @ 21:29:22
URL: http://doii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback