small time talk!



Tänkte skriva en snabbis här nu när jag sitter och snokar runt lite på the world wide webb.
Det är verkligen jätte jätte skönt att vara hemma i Sundsvall hos familjen, Man blir så lugn och harmonisk.

Har mestadels slappat men också rännt runt endel på stan för att hitta något att ha på mig på självaste julafton, och i dag hittade jag en grå klänning, så den fick det bli.

Sen har vi också varit och hälsa på Tobbe, Karin & Lille isabelle (som nu har vuxit sig lite större)
Och hon är ju för go det lila miraklet, Hon sussa hos mig i en hel timme nästan! =)

Nu ska jag vila en stund och kanske slumra till en snabbis och ladda batterierna, för ikväll blir det Julbord hemma hos familjen Englund, Och alla är där. Det ska bli väldigt mysigt!
Och i morgonkväll är det uppesittar kväll här i Timrå med familjen, Syster kommer med buss från Sthlm runt 20:00 på kvällen, även det ska bli mys!


Nej, nu ska jag vila och försöka få mig lite fotmassage :)


p.s Magen växer och sväller för varje dag!! =)



Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback